Müzik Bölümümüzün düzenlediği; ilkokul, ortaokul ve lise öğrencilerimizin müzik performanslarını sergiledikleri “70’ler ve 80’ler” temalı Yıl Sonu Konseri, 24 Haziran Çarşamba Levent Yerleşkesi Kültür Merkezi K1’de gerçekleşti.
İlkokul, ortaokul ve lise kademelerinden öğrencilerimiz, uzun süredir hazırlıklarını sürdürdükleri konserde 70’li ve 80’li yılların unutulmaz eserlerini seslendirdi.

Program boyunca okul korolarımız, filarmoni orkestralarımız ile keman, çello, gitar, flüt, perküsyon ve pop-rock topluluklarımız sahne aldı. Öğrencilerimiz, müzikal performanslarının yanı sıra sahne uyumu ve ekip çalışmalarıyla izleyicilerden beğeni topladı.
Konserin finalinde orkestra ve koro aynı sahneyi paylaştı. Yıl Sonu Konseri, öğrencilerimizin yıl boyunca sürdürdükleri müzik çalışmalarını izleyicilerle paylaştıkları bir etkinlik olarak tamamlandı.














